utorok 10. decembra 2013

Nezodpovedná...

Okay. Áno, ja viem. Som hrozná. Už to budú skoro 3 mesiace čo som nič nepridala. Och, keď tak vidím tu cifru až je to neuveriteľné ako rýchlo ten čas beží. O necelé 2 týždne (20.12.2013) to bude už 5 mesiacov čo som tu. 5. 5 mesiacov. To je skoro pol roka... Fuuuuuuu, čo všetko sa môže stať za pol roka (?!). No napríklad totálna zmena života. Dobre o tom potom. Mám teraz tak trochu času na aktualizovanie môjho blogu. 3 mesiace sú predsa dlhá doba a o to viac v Paraguaji. Tu sa človek nenudí ani len sekundu, nie to ešte stráviť 3 mesiace bez nič nerobenia. Tak len rýchly prehľad na čo sa môžete tešiť a ide sa na pridávanie fotiek a spísanie všetkých tých zážitkov.

V prvom príspevku sa ešte chcem vrátiť k Olympiádam. Bude to časť vyhradená len pre fotky, ktoré som sľúbila. Potom sa postupne prehryziem malými fiestami a oslavami a ktovie čím všetkým ešte až k prvému dištriktnému meetingu, od tohto sa presuniem zase k malým fiestam a zážitkom a potom poďhoooooo na prvá výlet tohto roku ARGENTÍNA-PATAGONIA. Sľubujem, že nebudete ľutovať po prečítaní všetkýchto príspevkov! 

O áno, a ešte by som chcela akosi totálne prerobiť celý tento blog. Šialenstvo? Vitajte v mojom svete muhahahahaaaaaaa (pokus o fór...)

A ešte vám prezradím tajomstvo. 8.1.2014 idem na nový trip po Brazíli! Ale o tom neskôr. Do čítania!

QUE VIVA ROTARY!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára